Aanmelden

Voordat er inschrijving plaatsvindt, kunt u een afspraak maken met de directeur voor een informatiegesprek. Tijdens dit gesprek wordt het een en ander over onze school aan u uitgelegd en kunt u uw vragen stellen. Tevens krijgt u een rondleiding waarbij u meteen de school in werking ziet.

Heeft u een goed gevoel en vindt u Het Windas de juiste school voor uw kind, dan schrijven wij uw kind graag in. Inschrijven gebeurt door middel van een inschrijvingsformulier. Wanneer wij het inschrijfformulier hebben ontvangen, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging.

Ongeveer 4 weken voordat uw kind 4 jaar wordt, wordt u uitgenodigd voor een intakegesprek. Tijdens dit gesprek bespreekt u met de groepsleerkracht een aantal praktische zaken die betrekking hebben op uw kind en de gang van zaken in groep 1/2. U maakt dan ook een afspraak voor vijf wenbezoekjes. Op deze manier kan uw kind alvast een beetje wennen aan de nieuwe leeromgeving. Zodra uw kind 4 jaar is geworden, krijgt het een uitnodigingskaartje en is de inschrijving definitief.​