Onze school

​“Het Windas, de tijd van je leven”, is ons motto. Wij willen dat uw kind elke dag met plezier naar school gaat. Bij ons kan dat. Wij zijn een kleine basisschool waar iedereen elkaar kent. Door de grote betrokkenheid van leerlingen, ouders en leerkrachten is Het Windas echt onze school. Daar zijn we trots op. Met elkaar zorgen we voor een veilige omgeving waarbinnen uw kind zich optimaal kan ontwikkelen tot een zelfstandige, onafhankelijke en prettige persoonlijkheid.

Op Het Windas wordt op een herkenbare manier met onderwijs omgegaan, want uiteindelijk valt of staat alles toch met goede schoolprestaties. Als uw kind onze school verlaat, heeft het een stabiele basis voor de rest van zijn of haar (school)carrière. Om dit te kunnen realiseren, werken we voortdurend aan onze kwaliteit. Dat doen we met behulp van moderne methoden, optimaal gebruik te maken van moderne hulpmiddelen als computers en touchscreens, ontwikkelingen in het onderwijs op de voet te volgen, onze leerkrachten regelmatig bij te scholen en de resultaten van onze leerlingen te volgen zodat we tijdig kunnen bijsturen of extra uitdaging kunnen bieden.

Het Windas is een moderne openbare basisschool met oog voor maatschappelijke ontwikkelingen. Wij respecteren iedere levensovertuiging en hebben veel aandacht voor het respectvol met elkaar omgaan en samenwerken. Sociaal-emotionele ontwikkeling is net zo belangrijk als cognitieve ontwikkeling.

Hebt u na het bekijken van deze website nog vragen, aarzel niet en maak een afspraak.

tel 010 – 4700245
m.vanderschoor@primoschiedam.nl

Wij zien u graag in onze school.

Namens het team,

Mariëlle van der Schoor